hasilnya pihak celcom telah membalas e-mel aku kepada SKMM dan meng c-c kan surat balasan kepada aku..alasan standard, "pihak kami didalam proses meningkatkan mutu perkhidmatan di kawasan anda"...dan cuba teka apa tindakan pihak SKMM? nothing dan terpedaya dengan jawapan bodoh dari celcom tu...
kepada pekerja-pekerja kerajaan di SKMM yang baca blog aku ni tolong la buat sesuatu..nanti aku postkan dalam next blog emel balas aku kepada SKMM selepas aku baca alasan standard dari celcom yang bodoh tu...
"CELCOM SUCKSSSSSSS"
2 ulasan:
totally, celcom sgt bangang..
my housemates pon kena tipu,sbbnye bil tiba2 naek.. sblom off hp check2 bil lam 70 sumthing, bler on hp, check lagi skali, dah naek 100 lebih.. last2, total kena byar 300 plus2.. celcom memang penipu.. tp diorg yg kawal sistem, susah nk dpt bukti.. konklusi, gunalah prepaid...
ni kesimpulan apa yang aku rasa dan perati senario di malaysia.
nak kaya kat malaysia senang jer.
jadi monopoly. kontrol satu bidang, kalo ada competitor, cantas....
pastu ko bagi servis macam sial tetaplah ko untung sebab pengguna tak banyak pilihan. pengguna tetaplah kene amik servis ko.
pengguna komplen? pengguna saman? company ko bole bayar kasik settle.... apedehal?
aku nak tgk setakat manalah "rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan". setakat yang nampak dan yang lepas2 "tembolok sendiri didahulukan, suku sakat diutamakan". haih, penatla macam ni.
Catat Ulasan