04 Disember 2008

update..

Lama sungguh tak mem'blogging' ni...teringat kata2 sahabat baik aku en waridi..."z, ko ni sejak dah terminate broadband terus tak update blog"...keadaan itu sangat tepat sekali...sejak aku terminate maxis broadband bulan lepas, peluang nak update blog ni terus sifar...kat ofis langsung xle nak online...hampeh sungguh line di ofis ku...walaupon dok kl, talian internet sangat b***h...
So,memenuhi impian en wadi, aku pinjam broadband bos aku (thanks en kamal) untuk malam ni bagi membuat beberapa perkara:
1)baca e-mail yahoo yang dan ada 145 unread mails.
2) bukak friendster dan senior masa kat arau dulu (ayie) request untuk add aku...(lama xjumpa dia)
3)update antivirus kaspersky yang dan sebulan tak update...(ternyata pendrive aku banyak virus)
4)bukak maybank2u.com...semak akaun kot2 ada hamba allah tersalah masuk duit (baki terkini RM 122.45....huhu..)
5) baca blog kawan2 lain...

plan untuk esok ----> nak ke celcom bertanyakan promosi broadband diorang plak. harap2 ok berbanding maxis...

2 ulasan:

Unknown berkata...

bagus2.. plan yg bernas lg bijak!

Adie Waridi berkata...

welcome back