09 Januari 2009

Seminggu?

Sudah seminggu lebih aku tak memblogging..alasan yang sama aku kasi ialah ketiadaan perkhidmatan talian internet dirumah mahupun diofis..dan tidaklah aku ni ber'sungguh' sangat untuk memblogging sehinggakan perlu ke kafe siber..huhu

Apa yang telah aku lalui untuk seminggu ini? Disini aku ringkaskan...
5.1.09 (isnin) - pergi kerja macam biasa dengan agak tensen sbb jalan jem giler kerana sesi persekolahan baru bermula..masuk ofis terus mulakan kerja yang aku tinggalkan selama 4 hari sebab bercuti sempena tahun baru. sedar-sedar satu hari dah berlalu..

6.1.09 (selasa) - bersiap untuk ke tempat kerja. Hari ni kena sampai awal ke ofis sebab dalam kui 9 pagi kena pergi ke ibu pejabat untuk mesyuarat. Sebenarnya menemani salah seorang rakan sekerja bermesyuarat disana. balik tengahari terus ke bahagian ukur bahan sebab nak bincang dengan bos QS berkenaan VO meeting yang aku kena hadir pada hari jumaat (9.01.09). 2.30 ptg chair satu meeting berkenaan mencari penyelesaian berkaitan masalah kecurian wayar eletrik di salah satu projek aku. Dapat solution, NSC janji akan siap kerja dalam masa 10 hari.

7.1.09 (rabu) - harini ada 2 mesyuarat tapak yang kena dipengerusikan. SK kg Batu dan SK TTDI, KL..hangin satu badan lepas chaired site meeting SK Kg Batu sbb wakil kontraktor nampaknya mcm xder pengalaman buat projek dan hanya pandai memberi janji2 palsu. Lepas meeting di SK TTDI, terus balik ofis dalm kui 2 ptg. 2.30 ada plak meeting di pejabat antara NSC dan Main Con. Nak kena chair jugak meeting ni sbb projek aku punya problem, kena la setel.

8.1.09 (khamis) - sepatutnya harini aku kena menghadiri perhimpunan pagi bersama menteri kerja raya. Dengan smart nya aku pakai baju batik paling mahal pernah aku beli. Last2 aku xjadi pergi ke perhimpunan tu sebab aku sampai lewat ke pejabat dan ditinggalkan di pejabat. Traffic jem di KL sekarang mcm siot. Kuar kui 7 pagi dari rumah masih tidak sempat untuk sampai ke pejabat pukul 8 pagi walaupon perjalanan hanya 7 kilometer. Tengahari aku menghadiri jamuan perpisahan salah seorang staf ofis aku yang sambung belajar selama setahun. Jamuan tersebut dibuat di restoran tupai-tupai KL.

9.1.09 (jumaat) - harini ada plak perhimpunan pagi bersama pengarah aku. start kui 8.30 pagi sehingga 9.30 pagi. Lepas tu ada plak mesyuarat bahagian yang kena hadir kui 10.30 sehingga 12 tengahri. Lepas smayang jumaat, aku terus rasa sakit belakang dan mula rasa mcm nak demam. Diketika aku mengadap komputer melirik kan ayat-ayat di dalam blog aku ni, aku menahan sakit belakang. Lepas aku publish post ni, aku nak terus off pc ni dan masuk tidur dengan memakan panadol terlebih dahulu...


nota: thanks to mr hasbullah for let me taking his broadband modem home.

1 ulasan:

Adie Waridi berkata...

bz erk...jaga kesihatan k