26 April 2011

Hadiah dari Seorang Sahabat


Hari ini daku sangat gembira...bertemu dengan sahabat dan mendapat sebuah bag. Bag ini merupakan penghargaan daripada sahabat aku ini kerana bersama-sama di dalam melakukan kerja-kerja fotografi ni....tapi beg apa?


\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/

\/

taraaaaaaaa....(bak kata anak aku Zainal Arif)




best ke beg ni? xreti aku nak review, korang tgk jer la laman web ni.....(klik)


Masa dapat beg tu, aku diberi cabaran. "Sila snap gambar beg ini menggunakan DSLR dengan syarat warna hitam kena nampak hitam, bukan kelabu" kata nya...so pada pandangan korang, gambar kat atas tu kaler beg tu hitam ke kelabu? aku rasa dah hitam dah...xtau la kalo mata orang lain nampak kelabu......


kalo gambar nim kompom for sure memang hitam kan? heheheheh




Kepada sahabat aku, En Idlan Zarifi, terima kasih yang tak terhingga diucapkan. Semoga Allah murahkan rezeki En Idlan sekeluarga dan memberikan tambahan rezeki yang melimpah ruah.....aminnnnn


T E R I M A K A S I H


Tiada ulasan: