05 Jun 2011

Blog Bisness


Untuk kesekian kalinya, team kami (Kesuma Picture) telah melancarkan satu blog khas yang mana blog ini ada bertujuan untuk mempromosikan satu bidang baru yang kami sedang ceburi. Blog tersebut adalah (kesumapicture.blogspot.com) | klik sini |

Bidang baru yang aku/kami ceburi sekarang adalah bidang fotografi..(woww!!) adalah rentetan daripada minat aku/kami terhadap seni foto grafi yang mana aku/kami lihat sekarang semakin berkembang di Malaysia. Dan aku/kami tidak mahu ketinggalan di dalam menceburkan diri dalam bidang ini.

Selain daripada pengkhususan kepada fotoshoot perkahwinan, kami juga menyediakan perkhidmatan untuk merakam nostalgia bagi majlis-majlis lain. Bertunang, Berkhatan, Cukur Jambul, Open House, Open Office, Iklan dan lain-lain lagi. Aku/Kami juga memiliki kepakaran untuk shoot gambar dari atas (arial photography). Mereka bentuk album custom perkahwinan dan "coffee Table book" juga adalah di antara kepakaran yang kami tawarkan kepada pelanggan.


Korang pernah baca entry yang aku buat menceritakan tentang pengalaman official shoot di langkawi? | klik sini|...kalo korang nak tahu, itu juga adalah salah satu perkhidmatan yang kami sediakan kepada anda. Feedback yang kami perolehi daripada pelanggan kami sangat-sangat baik dan pelanggan kami akan sentiasa berurusan dengan kami apabila adanya apa-apa majlis rasmi di Langkawi nanti.

Jadi, jangan segan dan silu untuk menjengah ke blog baru aku/kami tu ya. Dan jika korang berminat untuk mencuba perkhidmatan kami, jangan malu-malu untuk mengubungi kami di nombor yang tertera di atas blog tersebut.


Tiada ulasan: